המדריך לטיול עם המשפחה

טיול עם המשפחהלצאת לטיול בתור משפחה זה אחד מן האתגרים הכי גדולים עבור הורים, וככל שמדובר בילדים קטנים ובמספר רב של צאצאים, כך האתגר הזה הולך וגדל. זה מתחיל מהאתגר של מציאת סוג נופש שאינו מצריך הוצאה כספית כה גבוהה ומתקדם אל האתגר הכמעט בלתי אפשרי הזה של אריזת כל החפצים הנדרשים אל תוככי מזוודה, עם כמות מאוד מסוימת של מזוודות שאיתן אפשר לצאת לטיול מפאת גודל תא המטען וגם בשל העובדה כי אי אפשר לקחת כמה מזוודות שרוצים בטיול שבו הכבודה עוברת אל תא המטען של מטוס ענק, יחד עם כל השאר.

מבינים את השוני

הדבר הראשון שאותו יש להפנים כאשר יוצאים אל נופש בתור משפחה הוא שכבר לא מדובר בשני אנשים בלבד, כי אם במשפחה שלמה שלפעמים מונה ארבע נפשות ולפעמים מונה שש נפשות ואף יותר מכך. משפחה יכולה להיות כזו שבה יש בני עשרה או כזו שבה יש פעוטות ואף תינוק קטן, ועבור כל אחד מאלה זה חשוב להבין את השוני של אופי הטיול ולבצע הכנה ורכישה מושכלת של ציוד לטיולים על מנת שאותה החופשה תהיה עם זכרונות לטובה ולא כזו שרק תוכיח את עצמה בתור נופש שמגיעים ממנו עם תובנות לגבי הפעם הבאה בלבד.

טיול עם המשפחה

מתכוננים אל הטיסה

לקראת הנסיעה זה חשוב מאוד להבין את כל מה שיכול להפוך את הזמן הזה של המעבר מבית המגורים וממנו הלאה אל בית המלון בצורה הכי נוחה שאפשר. דבר זה חשוב במיוחד עבור ילדים קטנים שעייפות עבורם משמע תסכול ברמה די גבוהה, וכדי להוריד את רמת התסכול זה כדאי להביא פריט שישעשע אותם עד לרגע בו הם יוכלו לנוח בצורה נעימה במיטה. עבור תינוק זה חשוב להביא את כל הציוד לטיול שמסייע לו להיות נקי, שבע ורגוע ועבור פעוטות וילדים גדולים מכך, אותו הדבר רק בליווי של צעצוע שיסייע להם להעביר את הזמן בצורה שלא תשעמם אותם נורא.

רוכשים ציוד מתאים לסוג הטיול

כל טיול שאליו יוצאים, בארץ או מחוצה לה הוא כזה שאליו לוקחים ציוד מתאים. עבור טיול מחנאות לוקחים ציוד שמתאים למחנה ועבור טיול בחו"ל לוקחים כל מה שמסייע להסתדר בטיסות ובזמן הזה של בילוי בארץ אחרת. כדאי להתייעץ עם מטיילים שכבר יצאו אל טיול דומה בעבר, כי אין כמו עצות וטיפים שימושיים של משפחות שכבר יצאו לטיול משפחתי בעבר, ויכולים לתת את דעתם בצורה של משנה שלמה וכל זאת כדי שההנאה תהיה עד כמה שיותר שלמה עבור כל אחד ואחת מבני המשפחה כולה. מה מכינים מבחינת ציוד לטיולים? בדרך כלל מדובר בתיקים ומזוודות לנשיאה של כל ציוד הילדים וההורים, לצד אביזרים נוספים שיכולים להיות לעזר רב בטיול בארץ זרה או בטיול במקום שבו נדרשים לבשל לבד.

קראו גם את הכתבה שלנו: איך טסים לחו"ל עם כל המשפחה בתקציב הגיוני?

השארת תגובה