לנוסע המתמיד: איך לנהל עמוד טיקטוק בנושא תיירות וטיולים?

עמוד טיקטוק בנושא תיירות וטיולים

הרשת החברתית שכרגע נחשבת להכי מדוברת ונמצאת בעליה היא הטיקטוק. הניסיון מראה שמי שישכיל להתרגל ולהתאקלם מהר, יוכל גם לכבוש לעצמו נתח יותר בקלות. מי שימתין, ימצא את עצמו לאחר מכן עם הרבה תחרות. כך זה היה בפייסבוק וכך זה היה באינסטגרם. אנחנו לא טוענים כמובן שאתם לא צריכים לפתוח חשבון ברשתות וותיקות, אנחנו רק אומרים שכדאי לעשות זאת כאשר הן צעירות יחסית ובטיקטוק זה אומר עכשיו. אם אתם מנהלים וולוג טיולים או חשבון אינסטגרם מנקר עיניים עם תמונות מרהיבות מכל העולם – עכשיו הרגע לפתוח ערוץ גם בטיקטוק. יש שם קהל צעיר שלא תוכלו להגיע אליו דרך רשתות חברתיות וותיקות וגם הקהל היותר בוגר מגיע לשם לאט לאט. בואו נבין כיצד מנהלים זאת נכון:

חשיפה מירבית כבר מהצעד הראשון

אם יש משהו שלמדנו מפייסבוק ואינסטגרם זה ששווה להשקיע בכל הכח כבר מההתחלה. כן, למרות שלא יהיו לכם הרבה צופים, השקעה בערוץ תביא לכם יותר חשיפה ותעביר מהר את השלב הראשוני בו הערוץ נראה מעט תקוע. כמו באינסטגרם, מומלץ לבצע קניית עוקבים בטיקטוק באופן אנונימי על ידי חברה עם ניסיון בתחום. זה יבטיח לערוץ התיירות שלכם יותר חשיפה ויותר ויראליות כבר מההתחלה. זהו צעד שרבים מהחשבונות המצליחים עושים בכדי 'להתניע' את הערוץ.

טיקטוק – יצירתיות וקלילות

היופי בטיקטוק הוא שזוהי רשת מאד קלילה שמאפשרת לכם ליצור תוכן ללא סיבוך מיותר. תמיד נחמד לעבוד עם ציוד מקצועי אבל זה לא ממש מתחייב כאן. אורך הסרטונים הקצר, עד 15 שניות, מגביל את רמת ההפקה ומכווין אתכם למעשה ליצור יותר כמות.

היצירתיות שלכם תבוא לידי ביטוי בכמה מישורים.

שימוש בפילטרים ובאפקטים

יאפשר לכם ליצור סרטונים מיוחדים ומפתיעים.

מוזיקה

בטיקטוק יש הרבה מוזיקה בה ניתן להשתמש. לעיתים הבחירה של השיר הנכון תעשה את כל ההבדל. תוכלו לתת לתוכן ווייב הומוריסטי, קצבי, עירוני או כל דבר אחר. תוכלו ליצור שילובים מיוחדים כמו שירי ראפ עם צילומים של נופים פסטורליים או לחילופין קולות ממקומות הומי אדם כגון שווקים עם סרטונים לא קשורים. השילוב יוצר תמיד הפתעה והומור.

עריכה

ב15 שניות צריך עריכה טובה בכדי לבלוט. ערוץ טיולים יכול לשלב בעריכה כל מיני קטעים ממקומות שונים, למשל חופי ים או נוף עירוני (למשל האטרקציה החדשה בניו יורק)כאשר הכל בחיתוכים מהירים שרק מאפשרים בקושי להבין מהיכן הצילום. אם זה לא ברור – הוסיפו כתוביות. הסרטונים הללו יוצרים אצל הצופים 'טעם של עוד' ומכאן גם מגיעים עוקבים.

האשתגים

לכו על מה שנחשב כ'טרנדינג' הן מבחינת נושאים והן מבחינת סגנון. למשל האפקט של האצבע שיורה כמו אקדח ומשנה את הנוף – זה ממש מתאים לערוץ טיולים. מבחינת מקומות, שימו לב היכן נמצאת תשומת הלב ואולי שווה אפילו להגיע לשם במיוחד בכדי ליצור תוכן עם פוטנציאל חשיפה גדול.

שמרו על פעילות עקבית

היו פעילים בחשבון שלכם ונסו להגיב ככל הניתן לכל התגובות. נסו לעשות זאת כל עוד זה אפשרי וזכרו שזהו אחד הגורמים החזקים ביותר ליצירת קהל עוקבים רחב שיוצר עניין.

 

הטיקטוק יכול להיות המקפצה לכם להצלחה בעולם הרשתות החברתיות גם ללא קשר להצלחה קודמת שהייתה לכם. הניסיון מראה שכוכבי טיקטוק רבים אינם בעלי שום ניסיון או מוניטין ברשתות חברתיות אחרות. הפשטות של הטיקטוק, היכולת ליצור תוכן ייחודי וטוב ללא ציוד רב וכבד עושה את הרשת הזאת למושלמת למי שרוצה להתפרנס מלטייל, לצלם ולהיות מפורסם

השארת תגובה